Para İade Politikası

WWW.SEMİNEN.Com.tr ‘nin

CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI

GENEL:

1.    Kullanmakta olduğunuz www.seminen.com.tr web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu, mesafeli satış sözleşmesini ve Cayma ve İade koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.

2.  ALICI tarafından www.seminen.com.tr web sayfasından, SEMİNEN instagram hesabından ve firmamıza ait Whatsapp hatları üzerinden sipariş verdiğinde iş bu Satın Alma, Cayma ve İade Koşullarına ilişkin ilgili bölümleri okuyup anladığını kabul eder.

3.    Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri ALICI tarafından ödenecektir.

4.    Outlet, İndirimli, seri sonu, sezon sonu ve kampanyalı ürünlerde değişim veya iade kabul edilmeyecektir.

5.    İndirimli Ürünlerde ve Sepette uygulanan İndirimlerde İADE seçeneği yoktur. Sadece Değişim Yapılmaktadır. Veya Ürün ücretinden değişim kargo ücreti düşülüp kalan tutar KUPON olarak tanımlanmaktadır. Değişim sadece 1 KEZ gerçekleştirilmektedir. Değişim Kargo Ücreti Gidiş/Geliş 160.-TL dir. ALICI tarafından karşılanmaktadır.

6.   İndirimsiz tüm ürünlerde iade mevcuttur.

7.  Ürün Teslim Alındığı günden itibaren (Size Teslim Edildikten Sonra) 3 gün içinde İADE edebilirsiniz. AYIPLI MAL kargo değişim ücreti SATICIYA aittir. ALICI, satın aldığı ürünün ayıplı olması halinde durumu ürünü kargo firmasından TESLİM ALDIĞI GÜN İÇERİSİNDE yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile SATICIYA bildirimde bulunmalı ve ürünü teslim aldığı tarihinden itibaren (3) gün içerisinde SATICININ anlaşmalı olduğu kargo firması ile göndermelidir. Aksi takdirde kargo teslimat giderleri ALICI tarafından karşılanacak ve değişim talebi kabul edilmeyecektir. Satıcı ürünün durumunun tespiti için ALICIDAN ürünün fotoğraf /görselini isteyebilir. 

8.    ALICI’ nın Değişim talebi esnasında ürün fiyatında meydana gelecek indirim veya fiyat artışı durumunda (o günkü güncel) satış fiyatı esas alınır. 

9.  Değişim ve İade İstenilen ürünlerin, İlk alımlarında Kargo Bedava olarak alınan ürünlerde, (SATICI) tarafından ödenen kargo bedelleri ve Değişim/İade Kargo bedelleri ALICI ‘dan tahsil edilecektir. 

10.   İADE olarak gönderilecek ürünün yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemesi ve ulaştığı gibi paketlenmesi önemlidir. Aksi halde Özensiz ve Temiz olmayan Ürünler İADE ‘si kabul edilmemektedir. Tekrar ürün ALICI‘ya Kargo parasını kendisi ödemek şartıyla geri gönderilmektedir.

11. İade hakkının kullanılabilmesi için 3 gün içinde Satıcıya Whatsapp üzerinden (0551) 425 16 95 Numaralı telefondan bildirimde bulunması gerekmektedir. Verilecek kod ile MNG kargoya “AYŞE NUR ÖZMEN” diye belirterek verilmesi gerekmektedir. (Kod kullanımı harici gönderilen İADE kargoları teslim alınmamaktadır.)

12. Özürlü Ürünlerde (Defo, Yırtık) Kargosu Satıcıya aittir.

13. Keyfi (Bedenin küçük ya da büyük gelmesi, ürünü beğenmeme, renk beğenmeme vs.) İADE ‘lerde kargo ücretleri Alıcıya Aittir.

14. ÜRÜN İADE şartlarına uygun olarak gönderilmediği taktirde adresine geri gönderilir.

15. Satın alınan her bir ürün, 15 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.

16. Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım kılavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır. Kemer, broş, toka, kolye gibi aksesuarlarla satılan ürünlerin aksesuarlarının tam olarak gönderilmeyen ürünlerin DEĞİŞİM ‘i kabul edilmeyecektir

17. Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 10 gün içinde yazılıolarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 7 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.

18. ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya İADE imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir.

19. Değişim veya iadesi talep edilen malın kargo sürecinde uğrayacağı hasar veya kargonun kaybolması durumlarında sorumluluk ALICI ya aittir.  Gerekli kargo zarar tazmin işlemleri ve takibi alıcının sorumluluğundadır. Bu konuda ALICI SATICI dan herhangi bir iade-değişim talebinde bulunamaz

20- 20 (yirmi) maddeden ibaret işbu Sözleşme, taraflarca okunarak, ALICI tarafından  SATICI’ya ait platformda onaylanmış ve ALICI’nın onay tarihinde yürürlüğe girmiştir. İşbu Sözleşme’nin bir nüshası ALICI’nın https://www.seminen.com.tr/ ve ileride kullanılacak diğer internet siteleri üyelik hesabında mevcuttur, talep halinde e-posta ile de gönderilecektir.

1.    SATICI :

2.    ALICI :

Tarih :

Sepetiniz
Scroll to Top